Der er ren råhygge, når Inge Andersen ’Trio spiller swingende jazz, bossa og ballader lige fra hjertet!
Inge Andersen piano, Ole Rasmussen bas, Hasse Tang trommer!
Kom og lyt og hyg og nyd minuttet! Levende musik fra os til dig!
Jazz er godt for krop og sjæl!
En musikalsk leg med nærværende musikere der glæder sig til at gi’ dig en dejlig oplevelse!
